Çaykaralı Öğrenciler Başkenti Karış Karış Gezdi.

Çaykaralı öğrenciler Başkenti gezmenin ve unutulmaz anıların mutluluğunu yaşadı.

Ankara ÇAY-DER derneğinin konuğu olarak 23 Nisan Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde Ankara'da bulunan Çaykaralı öğrenciler Ankara'yı Karış Karış gezdi.

Ankara Çaykara-Dernekpazarı Kültür ve Yardımlaşma Derneğinin 23 Nisan Çocuk Bayramı etkinliği çerçevesinde konuk ettiği Çaykaralı öğrencilerin geniş kapsamlı Başkent turu bu akşam sona erdi.

/resimler/2015-4/24/2256414332900.jpgÇaykara Kaymakamlığının katkılarıyla 22 Nisan'da Çaykara'dan sabah 06:00'da Çaykara Milli Eğitim Müdürü Ahmet Çamurali rehberliğinde yola çıkan öğrenciler, yol boyunca Giresun İl Jandarma Alay Komutanı Çaykaralı hemşerimiz Albay Ali İhsan Ersoy'un kendilerine verdiği sabah kahvaltısının ardından, Samsun'da Of-Çaykara Derneği Başkanı Hamit Soylu `nun organizasyonunda Çaykaralı hemşerimiz Borsan Grup tarafından öğrencilere verilen öğlen yemeği ile ağırlandılar. Samsundan yola çıkan öğrenciler akşam saatlerinde Kendilerini sıcak bir şekilde karşılayan Ankara Çaykara-Dernekpazarı Kültür ve dayanışma derneği yönetim kurulu üyeleri Ayşegül Atmaca ve Serpil Can öğrencileri alarak kendilerini misafir edecek Çaykaralı ailelere teslim etti. /resimler/2015-4/24/2257341834016.jpgÖğrenciler Bu güne kadar Ankara'daki Medeniyetler Müzesini, ardından Ankara´da Türkiye Cumhuriyetimizin kuruluşunda önem taşıyan ilk Türkiye Büyük Millet Meclisi´ni gezerek TBMM çalışmalarının önemi hakkında bilgiler edindikten sonra içişleri Bakanı Hemşerimiz Sebahattin Öztürk'ü Bakanlık Makamında ziyaret ettiler. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Bakan Öztürk, Çaykara ve Dernekpazarlı öğrencilerle yakından ilgilenerek sıcak sohbetler yaptı. Çocuklarla tek tek ilgilenen Bakan Öztürk, Çaykaralı öğrencileri konuk etmekten son derece mutlu olduğunu belirterek, yöremiz insanına her zaman destek olacaklarını ifade etti. Bakan Öztürk, Öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.   /resimler/2015-4/25/1013079345368.jpgDaha sonra Kent Park eğlence merkezine geçen öğrenciler burada bir süre kaldıktan sonra Ankara Operasına geçtiler. Burada oynayan Dostlar beni hatırlatsın” balesini ilk kez izlemenin keyfini yaşadılar. Ardından, Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreteri Çaykaralı hemşerimiz Seyfullah Hacımüftüoğlu'nu makamında ziyaret ettiler. /resimler/2015-4/25/1014222784364.jpgKendisine yapılan bu ziyaretten memnuniyet duyduğunu, özellikle bu yaştaki öğrencilerin bu aktivitelere katılmaları ve sosyalleşmelerinin gelişimlerine katkı koyacağını, ifade ederek bu etkinliği düzenleyen Ankara Çaykara-Dernekpazarı Kültür ve Yardımlaşma derneğine teşekkür ederek her zaman böyle organizasyonlara destek olacaklarını ifade etti. /resimler/2015-4/24/2258596054547.jpgZiyaretin ardından, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel kurul salonunu ve birimlerini ziyaret eden öğrenciler, ardından Anıtkabir ziyaretinde bulundular. Öğrencilere Akşam saatlerinde Ankara Çaykara-Dernekpazarı Derneği Lokalinde kendileri için düzenlenen veda eğlencesine katılarak doyasıya eğlendiler. /resimler/2015-4/24/2310334193055.jpg

"ÖĞRENCİLERİ AĞIRLAMAKTAN SON DERECE MUTLUYUZ"

Dernek yönetimine geldikten sonra önemli projelerinin olduğunu söyleyen Ankara Çaykara-Dernekpazarı Kültür ve Yardımlaşma Derneği Başkanı Dr. Nizamettin Şentürk,” Bu projelerimizin içerisinde olan en önemlisi ilçelerimize hizmet etmekti. Sosyal ve kültürel değerlerimize sahip çıkmanın yanında, ilçelerimizin eğitim ve öğretimine katkı sağlamaktır. Yoksul ve ihtiyaçlı öğrencilerimize burs vermenin yanında, ilçelerimizdeki başarılı ve ihtiyaç sahibi öğrencilerimizi Ankara'da Başkentte ilçelerimizden olan ve Ülkemiz yönetiminde etkin görevlerde bulunan değerlerimizle tanıştırmak, Ankara'nın önemli yerlerini gezdirerek öğrencilerimizin ufuklarını açmak, o genç kardeşlerimize güzel şeyler sunmak adına dernek olarak bu projemizi yaptık. Bu proje kapsamında Çaykara ve Dernekpazarı'ndan öğrencileri davet ettik. Ancak bu yıl sadece Çaykara'dan 12 öğrenci geldi. Ama inşallah önümüzdeki sene Çaykara'dan ve Dernekpazarı'ndan da bu sene yapılan 12 kişilik katılımın iki ye katlayarak daha iyi organize olmuş şekilde öğrencilerimizi Ankara'da ağırlamayı planlıyoruz. Bu yılkı öğrencilerle olan etkinliğimiz çok güzel geçti. Ankara'daki ziyaretlerimiz boyunca öğrencilerin gözlerinden ışık saçıyordu. Çaykara Milli Eğitim Müdürü Sayın Ahmet Çamurali çok başarılı, çok saygıdeğer kişi olduğunu zaten biliyorduk. Bunu burada daha yakından şahit olduk. Çocuklarla tek tek ilgilendi. Özellikle şunu vurgulamak istiyorum. Öğrencileri misafir eden Ankara'daki Çaykaralı aileler olarak, Çocukların kendi evlerinde, kendi çocuklarımız gibi ağırladık. Gündüz etkinliklere katıldılar. Çocukların hayatlarında hiç unutamayacakları anılarla Ankara'dan ayrılacaklar. Emeği geçen herkese teşekkürlerimi sunuyorum," dedi./resimler/2015-4/24/2329418746651.jpg"ANKARA GEZİSİ ÖĞRENCİLERE BÜYÜK KATKI SAĞLAMIŞTIR"

Ankara gezisinin, öğrencilerin ufuklarının açılmasına, tarih ve kültür bilincinin gelişmesi açısından büyük katkı sağladığını ifade eden Çaykara Milli Eğitim Müdürü Ahmet Çamurali,” Gezinin çok güzel geçtiğini, öğrenciler büyük bir ilgi ile Ankara'nın tarihi yerlerini gezdi. Bu arada İçişleri Bakanımız hemşerimiz Sebahattin Öztürk'ü ve Milli Güvenlik Genel Sekreteri Seyfullah Hacımüftüoğlu'nu ziyaret ettik. Bizi çok sıcak karşıladılar. Kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum. Öğrencilerle Ankara'yı gezmenin farklı bir duygu olduğunu, tarihi ve turistik yerleri gezerken öğrencilerin gözlerindeki ışıltıyı ve merakı gördükçe bende çok mutlu oldum. Yaptığımız tüm ziyaretlerde herhangi bir olumsuzluk yaşamadan gerçekleştirilen güzel ve anlamlı gezi için büyük bir özveriyle gezide öğrencileri misafir eden aileler ile 3 gün boyunca bizleri ağırlayan ve her türlü etkinlikleri sunan Ankara Çaykara-Dernekpazarı Kültür ve Yardımlaşma Derneği Başkan ve Yönetimine, Çaykara Kaymakamı Sayın Mustafa Gül'e, İçişleri Bakan Yardımcısı özel kalem müdürü Bilal Şentürk'e yaptıkları katkıyla öğrencilerin ufkunu açarak, kendilerine öz güven kazandırdıkları için kendilerine teşekkürlerimi sunuyorum,” dedi./resimler/2015-4/25/1029271395829.jpg"HAYALLERİMİZ GERÇEK OLDU"

Geziye katılan öğrenciler ise yaptıkları açıklamada, rüyalarımızda hayal ettiklerimizi yaşadık. Bizim için hayal olan başkenti gezmenin ve unutulmaz bir anın mutluluğunu yaşadık. İlk kez Ankara'da birçok tarihi yerleri gezmenin heyecanını yaşamak çok güzel bir duyguydu. Böyle bir anıyı yaşamaya vesile olan tarihi ve kültürel yerleri görmemizi sağlayan Çaykara Kaymakamlığına, Ankara Çaykara-Dernekpazarı Kültür ve Yardımlaşma Derneği yönetimine, bizleri evlerinde misafir eden Çaykaralı ailelere ve her zaman yanımızda bizlerle ilgilenen Milli Eğitim Müdürümüze teşekkür ediyoruz,” dediler./resimler/2015-4/24/2334141720815.jpg